Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2010 14:49 - Болен съм!Помагайте!
Автор: bojilov Категория: Други   
Прочетен: 1477 Коментари: 0 Гласове:
1



Реках да драсна тукае два-три бегли реда на тема разните там бюджетни структури дето висят на държавата и най-вече на гушата на всеки един от нас данъкоплатците.Може пък на някой да са му интересни...
За целта викам да почна с родната полиция,този смел стожер на нашето общество-ами хванахме го наркоманче да краде.Полицая ти се хили мирно и кротко и ти обяснява-"Аз не мога да го задържа,тоя е наркоман,регистриран,има 81 престъпления.Ако му стане нощес нещо в ареста и пукне аз ще съм виновен.Ако искаш подпиши тука че ти носиш отговорност за него и го заключваме." image
Ама подал съм жалба за кражба в градското енско РПУ-ама отговор няма.Чакам си вече 3 години отговор,на принципа на чакането от умрял писмо и от курва запис.Ама като проверих-ми то нямало заведена такава жалба.Що ли се чудя,че няма.Нали му я подадах на полицая в кафенето срещу РПУто.Щото той насред работно време беше там.Вероятно там на масата си е и останало листчето.Объркал го е със сметката за кафето-простено да му е.
Ама здравеопазването-е па стар човек го караме,приемат го в отделение и сестрата вика "Що се занимавате да го храните,така или иначе е на мране" image
Ако требвало една торба пари за нещо,като се поболея,дето било скъпо-вадя и плащам(не че съм ги напечатал и са ми излишни ама...).На една частна клиника-още на същия ден съм готов.Алтернативата-клинична пътека,чакане,плащане пак,плюс рушвети(като се замисля с последните нищо чудно да беше легнало и повече от частника,който поне има фиксиран ценоразпис).А най-ми е проблемно от тия горните- думичката "чакане"-хубаво бе брат ама аз съм се надул от един мъдрец-докато почакам още малко вече стоматологична операция може и да не ми трябва мед.помощ,ами свещ...
В българското здравеопазване думичките "срок и спешност" имат много странни измерения.КAТ (или т.нар. "скенер") приема в нашата Окр.Болница по един-двама човека на ден.Процедурата отнема минути.Що така-нямам обяснение.Впрочем имам-отделно минават и разни други незаписани,с торбички от които стърчат чоколадови бонбони и капачки от шишета.Демек сега ако идеш днеска веднага можеш да получиш час за 18ти ноември.Безплатно.Здравеопазване та дрънка...
Хипократова клетва,това,онова-да бе да-дрън,дрън ярина...
Кво беше тва Хипократ-марка уиски ли.Е па да донесат,да опитаме,таково не са ни носили на нашата докторска колегия...
Ама даскалете-е па за техникума тук последно един генератор на изпитвателни полета им бях правил-да се учат лапетията.Безплатно,безвъзмездно им го харизах.Де го сега-няма го.Продаден.И сега го ползват в някой сервиз.Преди това е бил препродаван сигурно на ученици от поне два-три випуска като дипломна работа,разбира се...
Та така с бижетните хрантутници...Въобще като чуя за нещо "бюджетно" и бягам 3 дни настрани от него.Някаква алергия ще да е-"бюджетна алергия" сигурно.Как ли се лекува това нещо?Трябва да ида да се прегледам на алерголог.Даже и час за алерголог съм си изкарал,ама ми е чак за 18ти ноември.Как ли ще я карам дотогава...



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojilov
Категория: Други
Прочетен: 106519
Постинги: 34
Коментари: 0
Гласове: 249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930